Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej około 2750 sklepów w ponad tysiącu miejscowości i drugą co do wielkości polską firmą. W roku 2016 sklepy Biedronka zanotowały 1,4 mld wizyt klientów, którzy zrobili zakupy za równowartość blisko 9,8 mld euro. Biedronka korzysta z oprogramowania Forcom od ponad 20 lat...
WięcejNasi Klienci – sieci handlowe, będące użytkownikami naszego oprogramowania Market i innych naszych rozwiązań. Podana lista nie jest pełna. Dziękujemy Klientom, którzy wyrazili zgodę na umieszczenie ich nazw na liście naszych referencji.
Case study:
Case study:
Case study:
Rossmann to lider na rynku drogerii w Polsce, z siecią liczącą niespełna 1200 sklepów, obsługujących 700 tys. klientów dziennie i obrotami w wysokości 8,28 mld zł (dane za rok 2016)...
WięcejCase study:
Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, licząca obecnie ponad 430 sklepów, jak również właściciel popularnych sklepów internetowych ze sprzętem RTV, AGD, komputerowym, fotograficznym i innym...
WięcejCASE STUDY:
POLOmarket to blisko 300 nowoczesnych supermarketów obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Miesięcznie odwiedza je prawie 9 milionów klientów, robiąc zakupy za blisko 3 miliardy złotych. Forcom dostarcza POLOmarketowi oprogramowanie dla sklepów – zarówno obsługę sprzedaży jak i obsługę zaplecza logistycznego sklepów, oprogramowanie dla przenośnych kolektorów danych...
Case study:
Lagardere Travel Retail sp. z o.o. jest jedną ze spółek wchodzących w skład grupy Lagardère Travel Retail SA, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróżnych, obecnego w 20 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. Spółka zarządza siecią sklepów prasowych pod markami Inmedio, Relay, Virgin, Discover, a także sklepami typu convenience pod marką 1 Minute. Posiada również...
Więcej