POLOmarket to blisko 300 nowoczesnych supermarketów obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Miesięcznie odwiedza je prawie 9 milionów klientów, robiąc zakupy za blisko 3 miliardy złotych.
Forcom dostarcza POLOmarketowi oprogramowanie dla sklepów – zarówno obsługę sprzedaży, jak i obsługę zaplecza logistycznego sklepów, oprogramowanie dla przenośnych kolektorów danych, rozwiązania do obsługi wszelkich transakcji elektronicznych – od płatności kartami płatniczymi i płatności mobilnych, przez sprzedaż produktów elektronicznych, po obsługę systemu lojalnościowego.
Marcin Wiliński, Kierownik Działu Informatyki POLOmarketu:
Z firmą Forcom współpracujemy od blisko 15 lat, czyli od momentu, kiedy posiadając kilkadziesiąt sklepów zdecydowaliśmy się zastąpić kilka używanych wówczas systemów oprogramowaniem stworzonym przez Forcom. W tym okresie, oprócz ciągłego rozwoju tych rozwiązań, przeszliśmy wspólnie przez kilka dużych wdrożeń, jak wdrożenie SAP Retail, z którym zintegrowane jest oprogramowanie Market firmy Forcom. Ostatnio zrealizowanym dużym projektem, wykorzystującym rozwiązania Forcom, było uruchomienie systemu lojalnościowego Polokarta.